Ryanair otwiera w Polsce nowoczesne centrum obsługi klienta

Ryanair ogłosił otwarcie w Warszawie pierwszego nowoczesnego centrum obsługi klienta. Inwestycja wyceniana jest na 45 milionów złotych i ma zapewnić 200 nowych miejsc pracy.

W-Warszawie-Ryanair-otworzyl-nowoczesne-centrum-obslugi-klienta
Centrum Obsługi klienta Ryanair

Zdjęcie: Ryanair

Jedna z największych linii lotniczych w Europie rusza z ogromną inwestycją w Polsce. Ryanair ogłosił otwarcie w Polsce pierwszego w Europie nowoczesnego centrum obsługi klienta. Centrala do wspierania pasażerów korzystających z usług Ryanaira powstanie w Warszawie. Warszawskie CS Escalation Centre będzie inwestycją o wartości 45 milionów złotych.

Inwestycja za 45 mln Ryanaira w Polsce

Centrum obsługi klienta Ryanair w Warszawie ma zapewnić 200 nowych miejsc pracy w stolicy Polski. Jak możemy przeczytać w media center linii lotniczej: „projekt będzie skoncentrowany na wspieraniu pasażerów w sytuacjach zakłóceń lotów, takich jak opóźnienia wynikające z problemów z kontrolą ruchu lotniczego (ATC), niekorzystnych warunków pogodowych czy ograniczonej przepustowości lotnisk. Centrum będzie odpowiedzialne za bieżące informowanie pasażerów o opóźnieniach, szybkie przekazywanie aktualizacji w czasie rzeczywistym oraz wyszukiwanie alternatywnych połączeń w przypadku anulowanych lotów.”

Zdjęcie: Ryanair

Źródło: corporate.ryanair.com

Autor:

Bartosz Jaglarz

Student dziennikarstwa, reportażysta i podróżnik. Pilot wycieczek, twórca podcastów i copywritter. Kocha zwiedzać miasta i szukać historii ludzi podczas podróży. Miłośnik Wietnamu, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i państw byłego Bloku Wschodniego.