Na lotnisku w Jasionce wylądował milionowy pasażer w 2023 roku!

Tuż przed południem 28 grudnia na lotnisku Rzeszów-Jasionka wylądowała historyczna, milionowa pasażerka w 2023 roku. Rekord był uroczyście świętowany z udziałem wokalistki Justyny Steczkowskiej.

Zobacz również: Promocje lotnicze

Fot: Robert Neumann/port lotniczy Rzeszów-Jasionka

W czwartek, 28 grudnia, przedpołudnie na lotnisku w Jasionce przebiegało pod dyktando specjalnego wydarzenia. Tego dnia Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka przyjął do siebie milionowego pasażera w 2023 roku. To rekordowy i historyczny „okrągły” wynik, pierwszy w historii rzeszowskiego lotniska. Okazja była uroczyście świętowana w terminalu pasażerskim lotniska. Całe wydarzenie ubarwił występ polskiej wokalistki i kompozytorki, Justyny Steczkowskiej.

Milionowy pasażer na lotnisku w Rzeszowie

Historyczną, milionową pasażerką okazała się Pani Iwona Kurpiewska, która z mężem Robertem i synem Leosiem przyleciała z Manchesteru. Rekordowa pasażerka została obsypana nagrodami od lotniska, takimi jak: zestaw walizek, pobyt w saloniku VIP lotniska. Nagrody przyznali też partnerzy lotniska, a wśród nich znajdowało się: zestawy upominków od firm Baltona i Lagardere, voucher od biura podróży Coral Travel na wczasy z Jasionki czy romantyczny weekend w Bieszczadach w hotelu Skalny SPA.

„To wydarzenie bez precedensu dla naszego lotniska, ale też jeden z głównych celów zarządu, na czele którego mam przyjemność być. Bardzo ciężko pracowaliśmy na ten cel, bez względu na okoliczności, jak pandemia czy wojna, konsekwentnie realizowaliśmy wcześniej przyjęty plan rozwoju spółki. Rozbudowaliśmy siatkę połączeń o oczekiwane kierunki, jak Rzym czy Mediolan, odbudowaliśmy ruch po pandemii połączeniami do Monachium czy Nowego Jorku i wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom naszych pasażerów, którzy chcą latać na wakacje z naszego lotniska. Konsekwentnie rozwijaliśmy więc segment czarterowy, który w kilka lat urósł od poziomu 60 tysięcy do 230 tysięcy osób rocznie. Dzięki temu wchodzimy do ekstraklasy lotnisk regionalnych i będziemy już inaczej postrzegani przez naszych partnerów biznesowych. Na ten sukces złożyła się dobra, zespołowa praca. Potrafimy sprawnie połączyć realizację dużych operacji cargo z rozwojem w segmencie pasażerskim” – mówił Adam Hamryszczak, prezes portu lotniczego Rzeszów-Jasionka.

„Zrobiło mi się gorąco, oblały mnie poty, ale pomyślałam, że cuda się zdarzają. Jestem oczarowana, niezwykle mile zaskoczona, ale latam z Jasionki od kilkunastu lat i super jest widzieć progres, jaki zrobiło lotnisko. Nie tylko patrząc na sam terminal i otoczenie, ale także na obsługę” – opowiadała bez tremy Iwona Kurpiewska, którą przedstawiciele lotniska „wyliczyli” jako milionowego pasażera w tym roku.

Niespodzianką wydarzenia był recital Justyny Steczkowskiej, popularnej polskiej wokalistki. Gwiazda dla milionowej pasażerki i przy jej udziale zagrała piosenkę „Za dużo wiesz”.

Źródło: materiały prasowe Port Lotniczy Rzeszów-jasionka

Tło: Robert Neumann/port lotniczy Rzeszów-Jasionka

Autor:

Bartosz Jaglarz

Student dziennikarstwa, reportażysta i podróżnik. Fan motorsportu, pilot wycieczek turystycznych na Bałkanach i miłośnik podcastów, które sam również robi. Z turystyką związany od wielu lat, z wykształcenia technik obsługi turystycznej, gigantyczny gaduła i entuzjasta budownictwa z bloku wschodniego.