Korea Północna postanowiła wkroczyć na turystyczną mapę świata, kierując swoją nową kampanię reklamową do Rosjan. Kim Dzong Un zdecydował się wypromować swój kraj jako potencjalny raj dla turystów, proponując wakacje all inclusive na północnokoreańskich plażach.
Korea International Travel Company wypuściła nietypową kampanię reklamową, w której główną rolę odgrywają uśmiechnięci Rosjanie, cieszący się wakacyjnymi atrakcjami Korei Północnej. W spocie promującym wakacje all inclusive pojawiają się Rosjanki w bikini, spacerujące po plażach, oraz Rosjanie w szortach do pływania, odpoczywający nad morzem. Co ciekawe, w reklamie nie zobaczymy ani jednego Koreańczyka – całość skupiła się wyłącznie na rosyjskich turystach.
Promocja turystyki w Korei Północnej
Choć Korea Północna nie jest dotychczas kojarzona z turystyką, Kim Dzong Un postanowił spróbować swoich sił w tej branży.
Wakacyjne kurorty nad Morzem Japońskim, mimo swej odizolowanej natury, mogą jawić się jako egzotyczna alternatywa dla Rosjan, którzy z powodu międzynarodowych sankcji mają ograniczone możliwości podróży. Promocja plaż Korei Północnej może być próbą dotarcia do turystów, dla których standardowe kierunki stały się niedostępne.
Kampania reklamowa ma zachęcić Rosjan do odkrywania mało znanych zakątków Korei Północnej, prezentując kraj jako nową opcję na mapie turystycznej. Niewątpliwie, dla wielu Rosjan, którzy poszukują mniej konwencjonalnych kierunków, możliwość wypoczynku na północnokoreańskich plażach może być zaskakująco interesującą opcją.
Źródło: nypost.com