Kilka dni temu emirackie linie lotnicze przygotowały specjalną reklamą, informującą klientów o wznowieniu jednego z ich połączeń. Do wykonania jej zatrudnili zapaloną podróżniczkę i wielbicielkę adrenaliny, która wcieliła się w rolę stewardessy stając na samym szczycie najwyższego budynku na świecie – Burj Khalifa.
Nowy spot Emirates trwa 33 sekundy. Przedstawia on Nicole Smith-Ludvik, podróżniczkę, wielbicielkę adrenaliny i instruktorkę skoków spadochronowych, która stanęła w mundurze linii na samym szczycie Burj Khalifa, jednocześnie zmieniając kartki z napisami.
Do pomocy przy realizacji reklamy, przewoźnik wykorzystał specjalną platformę z drążkiem, do której została przypięta kobieta. Całość została nagrana w jednym ujęciu przy pomocy drona.
Aby potwierdzić, że nowa reklama nie jest fotomontażem, Emirates opublikowały na portalach społecznościowych making off z jej kręcenia.
Celem reklamy było poinformowanie pasażerów emirackiego przewoźnika o wznowieniu przez niego długo wyczekiwanego połączenia z Dubaju do stolicy Anglii – Londynu.