Prasa podróżnicza: National Geographic Polska liderem sprzedaży

Z raportu portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że dwa z trzech miesięczników podróżniczych odnotowały spadki. Najwięcej stracił National Geographic Polska, który nadal utrzymuje pierwsze miejsce w liczbie sprzedanych egzemplarzy. Zwiększenie poczytności odnotował wyłącznie miesięcznik Podróże

Zdjęcie: Alexander Andrews/ unplash.com

Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy podają, że sprzedaż National Geographic Polska w sierpniu 2019 roku wyniosła 23 566 egz., czyli o 13,01% mniej niż rok wcześniej. National Geographic Traveler odnotował 18 621 sprzedanych egzemplarzy, co daje 7,80% spadku. 

Wyłącznie Podróże od ZPR Media usytuowały się jako tytuł z tendencją wzrostową. 9 150 sprzedanych egzemplarzy przekłada się na 15,33-procentowy wzrost. 

Czy uważacie, że prasa podróżnicza umiera? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach!

Źródło: Wirtualnemedia.pl

Autor:

Wiktor Kusak

Student ekonomii pasjonujący się podróżami i pieszymi wycieczkami górskimi. Interesuje się piłką nożną oraz - co nie może dziwić - ekonomią. Jego marzeniem jest zwiedzić Azję, a także przejechać legendarną Route 66.