Z raportu portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że dwa z trzech miesięczników podróżniczych odnotowały spadki. Najwięcej stracił National Geographic Polska, który nadal utrzymuje pierwsze miejsce w liczbie sprzedanych egzemplarzy. Zwiększenie poczytności odnotował wyłącznie miesięcznik Podróże.
Zdjęcie: Alexander Andrews/ unplash.com
Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy podają, że sprzedaż National Geographic Polska w sierpniu 2019 roku wyniosła 23 566 egz., czyli o 13,01% mniej niż rok wcześniej. National Geographic Traveler odnotował 18 621 sprzedanych egzemplarzy, co daje 7,80% spadku.
Wyłącznie Podróże od ZPR Media usytuowały się jako tytuł z tendencją wzrostową. 9 150 sprzedanych egzemplarzy przekłada się na 15,33-procentowy wzrost.
Czy uważacie, że prasa podróżnicza umiera? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach!
Źródło: Wirtualnemedia.pl