Milky Ice – polskie lody, które podbijają Zjednoczone Emiraty Arabskie

TANIE LOTY: 15 minut przed innymi – KLIKNIJ, aby włączyć ✅

Zakończone w marcu br. EXPO 2020 w Dubaju było imprezą, na której wiele osób mogło rozwinąć swoje skrzydła i zwiększyć skalę swojego biznesu. Takim przykładem była polska restauracji Garden of Flavours, serwująca m.in. lody świderki, które podbiły serca rodowitych Emiratczyków, a także zagranicznych gości. Po sukcesie na EXPO 2020, właściciele lokalu nie zastanawiając się długo stworzyli markę Milky Ice, oferującą obecnie popularne świderki w wielu miejscach w ZEA, w tym m.in. w Dubaju i Abu Dhabi.

Foto: Milky Ice

Milky Ice to polska marka lodów, robiąca furorę wśród mieszkańców, a także osób podróżujących po ZEA. Pomysł jej utworzenia pojawił się tuż po zakończonym EXPO 2020, na którym lody zdobyły swoją popularność.

Były one sprzedawane w zlokalizowanej w Pawilonie Polski restauracji Garden of Flavours, prowadzonej przez spółkę Gro-no Tomasza Szopińskiego wraz ze wspólnikami Adamem Gadawskim i Mateuszem Bierwagenem, a także z partnerem biznesowym Krystianem Jankowskim.

Obecnie Milky Ice posiada kilka lodziarni zlokalizowanych w Dubaju, Abu Dhabi i Ajmanie.

Lokalizacje lodziarni Milky Ice:

  • Deira City Center
  • Box Park
  • Yas Mall
  • Sport Society
  • Al Raha Gardens
  • City Life Al Tallah Mall
  • Dubai World Trade Center (Modesh Festival)
  • Marina Mall

Na czym polega wyjątkowość Milky Ice?

Lody świderki od Milky Ice robione są w zaawansowanych technologicznie maszynach. Co więcej, dzięki chronionej formule proszków, lody nie rozpuszczają się tak szybko, jak inne – mimo tamtejszych upałów sięgających ponad 40 stopni Celsjusza.

Zaletami lodów są również walory smakowe i jakościowe, a także kształt. Występują one w trzech wariantach smakowych – waniliowym, czekoladowym i waniliowo-czekoladowym. Robione są bez użycia szkodliwego oleju palmowego, a ich kształt przypomina Burj Khalife, czyli najwyższy budynek w Dubaju.

Tokeny Milky Ice

W ostatnich latach coraz większą popularność zdobywa nowa forma biznesu oparta na cyfryzacji zwana tokenizacją. Jest ona związana ze zdecentralizowaną technologią blockchain, dzięki której handel tokenami jest bezpieczny.

Na pomysł wprowadzenia swoich własnych tokenów wpadli również właściciele Milky Ice – CEO firmy Synco Tomasz Szopiński, a także współtwórcy Adam Gadawski i Adrian Gorzycki.

Kupując tokeny Milky Ice można stać się udziałowcem projektu. Za każdy kupiony udział w licencji można otrzymać 10 proc. przychodów z calej sieci.

Plan działania Milky Ice

Plany związane z rozwojem marki zdają się być obiecujące. Właściciele chcą uczynić Milky Ice globalną siecią, do czego obecnie dążą.

Na początku 2023 roku planują zarejestrować działalność w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii, a także negocjować miejsca m.in. w Malezji, Korei Południowej i Japonii.

Pełna ekspansja na inne kraje ma się zacząć w drugim kwartale 2023 roku, gdy Milky Ice otworzy swoje lokale w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii. Promocji marki ma pomóc również stworzenie nowych limitowanych smaków, które będą odkrywane na przestrzeni najbliższych miesięcy.

Źródło

Autor:

Wiktor Kusak

Student ekonomii pasjonujący się podróżami i pieszymi wycieczkami górskimi. Interesuje się piłką nożną oraz - co nie może dziwić - ekonomią. Jego marzeniem jest zwiedzić Azję, a także przejechać legendarną Route 66.