Baltona: Fashion Boutique na lotnisku w Warszawie

Pasażerowie odlatujący z Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina, od kilku miesięcy mają możliwość zapoznania się z ofertą polskich projektantów. Stworzone przez firmę Baltona butiki, oferują produkty znanych marek, jak i nowych, które dopiero wchodzą na rynek.

zdjęcie: materiały prasowe

Baltona prowadzi 14 lokali handlowych na warszawskim Lotnisku Chopina, m.in z odzieżą, akcesoriami, torebkami, bielizną i biżuterią od polskich projektantów. Choć sklepy z lokalnymi markami odzieżowymi działają na lotniskach w wielu zachodnich krajach, na polskim rynku koncepcja Baltony została uznana za odważną i pionierską.

– Stawiając na nowy koncept butików z modą, zależało nam przede wszystkim na tym, aby pasażer dostał coś nowego i niespotykanego na innych lotniskach. Mamy w kraju wiele fantastycznych marek modowych, które zasługują na to, aby mogły być dostrzeżone przez klienta z zagranicy. Najważniejszy port lotniczy w Polsce jest idealnym miejscem na prezentację dokonań polskich projektantów – powiedziała Milena Kowalewska, Category Manager Fashion&Accessories w firmie Baltona.

Fashion Boutique posiada w ofercie ubrania od znanych projektantów, takich jak Robert Kupisz czy Lidia Kalita. Marki te spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem, także przez zagranicznych podróżnych. 

– Obecność w Fashion Boutique na lotnisku Chopina w Warszawie to dla nas wyróżnienie i szansa na dotarcie do potencjalnych klientów, którzy nie mają w swoich miastach bezpośredniego kontaktu z marką QПШ Robert Kupisz. Dodatkowo cieszy nas koncept Baltony, który promuje polską modę i design, i jak się okazuje, spotkał się z wielkim zainteresowaniem klientów – skomentował Robert Kupisz.

W Porcie Lotniczym im. Fryderyka Chopina w Warszawie, znajdują się dwa butiki modowe prowadzone przez Baltonę – przed i za kontrolą paszportową. Choć oferta jest zróżnicowana i dostosowana do profilu klienta, oba wpisują się w światowy trend podkreślania lokalności.

Autor:

Wiktor Kusak

Student ekonomii pasjonujący się podróżami i pieszymi wycieczkami górskimi. Interesuje się piłką nożną oraz - co nie może dziwić - ekonomią. Jego marzeniem jest zwiedzić Azję, a także przejechać legendarną Route 66.